Zwroty i Reklamacje

 

Zwrot towaru:

  1. Asortyment zakupiony w sklepie możesz zwrócić w ciągu 14 dni roboczych od daty odbioru przesyłki.
  2. Prawo zwrotu nie dotyczy rzeczy personalizowanych.
  3. Prawo zwrotu dotyczy klienta indywidualnego, nie dotyczy firm.
  4. Zwrócić można rzeczy nie noszące śladów używania oraz pod warunkiem, że zostały dostarczone do nas nienaruszone, czyste oraz w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Zwracane produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie.
  5. Klient ponosi koszty odesłania towaru Pocztą Polską. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych do nas w formie przesyłek za pobraniem.
  6. Do zwracanego towaru należy dołączyć Formularz Zwrotu Towaru, który znajduje się w paczce lub wypełnić formularz zwrotu
  7. Kwoty odpowiadające cenie zakupu zwracanego towaru będą przekazywane wyłącznie w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany przez klienta dokonującego zwrotu. Nie podlegają zwrotowi koszty przesyłki poniesione przy składaniu czy odsyłaniu zamówienia.
  8. Adres na jaki należy odesłać zwracany towar: Partystop, Szymon Bekas, Lipowa 1454. 34-324 Lipowa 

 

Uszkodzenie w transporcie/brak towaru:

  1. Warunkiem rozpatrzenia wniosku o uszkodzenia towaru w transporcie lub braku towaru w przesyłce jest sprawdzenie w obecności kuriera podczas odbioru zawartość paczki  i spisanie Protokołu Szkody z kurierem (posiada go kurier).
  2. Skan protokołu należy przesłać na adres: Partystop, Szymon Bekas, Lipowa 1454. 34-324 Lipowa 

 

Reklamacja:

  1. Reklamacje są przyjmowane tylko mailowo lub listownie, nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie.
  2. W przypadku reklamowania wady towaru lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem wyślij mail z opisem reklamacji na adres:Partystop,Szymon Bekas, Lipowa 1454. 34-324 Lipowa  3. W opisie reklamacji podaj numer swojego zamówienia oraz dokładny opis reklamowanego przedmiotu oraz jeśli możesz dołącz zdjęcie.
  3. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z 27.07.2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz/ 1176 z późn. zm.)

 

Procedura Zwrotów i Reklamacji jest szczegółowo opisana w Regulaminie sklepu oraz jest regulowana stosownymi przepisami prawa Kodeksu Cywilnego.